POLSKI ZWIĄZEK ZRZESZEŃ
HODOWCÓW I PRODUCENTÓW
DROBIU

ZARZĄD GŁÓWNY
www.pzzhipd.pl
pzzhipd@wp.pl

Indyk smakuje – kampania promocyjna cd.

Plakat-INDYK-SMAKUJE-2019 webowyW dniu 30 czerwca 2019r do DWORU MOŚCIBRODY koło Siedlec przybyło kilka tysięcy osób, aby wziążć udział w IV MAZOWIECKIM ŚWIĘCIE INDYKA pod nazwą ,, INDYK SMAKUJE’’.

Ta plenerowa impreza cieszy się dużym powodzeniem mieszkańców powiatu siedleckiego oraz powiatów ościennych tj. łosickiego, łukowskiego, garwolińskiego, mińskiego, węgrowskiego i sokołowskiego.

W imprezie wzięły  udział rodziny z dziećmi, dla których przygotowano wiele atrakcji oraz liczna grupa młodzieży , którą przyciągnęły koncerty znanych zespołów oraz Biesiada Taneczna prowadzona przez DJ-a.

Doskonała pogoda, wspaniałe miejsce i liczne atrakcje spowodowały, że impreza była bardzo udana.

Również pokaz kulinarny,  przygotowany przez znanego kucharza Karola Okrasę cieszył się dużym powodzeniem i do konsumpcji potraw przygotowywanych na bieżąco, ustawiała się ciągle kolejka.

Pani profesor Barbara Biesiada Drzazga oraz Karol Okrasa  opowiadali na scenie o walorach zarówno  dietetycznych jak i smakowych mięsa indyczego.

Występy popularnych zespołów na czele z zespołem Tomasza Karolaka bawiły uczestników imprezy.

Dla przybyłych hodowców drobiu , głównie indyka odbył się panel edukacyjno- dyskusyjny , gdzie producenci drobiu mogli wymieniać doświadczenia i uzyskać informacje o światowych trendach dotyczących  produkcji żywności oraz oczekiwań konsumentów.

Szczególnie zasłużeni dla branży drobiarskiej rolnicy zostali uhonorowani odznaczeniem  Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi ,, ZASŁUŻONY DLA ROLNICTWA’’, które w imieniu Ministra wręczyli były MRiRW , a obecnie poseł i eurodeputowany Pan Jarosław Kalinowski oraz prezes PZZHiPD Andrzej Danielak.DSC01545

Impreza zakończyła się w godzinach nocnych i była ważnym wydarzeniem w regionie.

Organizatorem był Polski  Związek Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu , a  finansowanie ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.

Tego typu promocja wpisuje się w strategię KOWR , wpływa na zwiększenie spożycia mięsa indyczego w regionie , gdzie produkcja indyka sukcesywnie wzrasta , a mięso indycze do niedawna nie było popularne w diecie mieszkańców tego regionu.  Impreza promocyjna , w której uczestniczą całe rodziny i gdzie można dowiedzieć się więcej o walorach mięsa indyczego , skosztować go , otrzymać ciekawe przepisy kulinarne oraz miło spędzić czas , jest najlepszą formą reklamy polskiej produkcji żywności. Konsumenci mogą poznać bezpośrednio producentów oraz przetwórców tej żywności i zwiększyć zaufanie do tego co spożywają. Wpływa to też korzystnie na rozwój  produkcji żywności, a w tym przypadku indyka w regionie.

DSC01512DSC01526DSC01538DSC01585DSC01504DSC01515DSC01447 DSC01479DSC01496DSC01444DSC01461DSC01571DSC01534 Opracowała Anna Zubków.

Copyright © POLSKI ZWIĄZEK HODOWCÓW I PRODUCENTÓW DROBIU. ul. Al. Jerozolimskie 11/19 lok. 52; 00–508 Warszawa