POLSKI ZWIĄZEK ZRZESZEŃ
HODOWCÓW I PRODUCENTÓW
DROBIU

ZARZĄD GŁÓWNY
www.pzzhipd.pl
pzzhipd@wp.pl

,, Kurczak na deptaku w Ciechocinku” kampania promocyjna cd.

DSC00972 Kampania promocyjna ,, Kurczak na deptaku w Ciechocinku’’ odbyła się w Parku Zdrojowym obok Muszli Koncertowej w Ciechocinku. Miasto , które znajduje się  w województwie kujawsko -pomorskim na lewym brzegu Wisły jest jednym z miast uzdrowiskowych, cieszących się największym powodzeniem wśród turystów i w ciągu roku odwiedza je około 500 tysięcy osób, oprócz przebywających w ośrodkach sanatoryjnych.

Kampania promocyjna , która odbyła się 2 maja br. była objęta Patronatem Burmistrza Miasta  Ciechocinek.

2 maja jest Dniem Święta Flagi i dlatego połączono kampanię promocyjną, z tym jakże ważnym świętem.

Oficjalnego otwarcia uroczystości dokonał Wice Burmistrz miasta Ciechocinek Pan Marian Ogrodowski  wraz z Prezesem PZZHiPD Andrzejem Danielakiem.

Młodzieżowa Orkiestra Dęta odegrała hymn państwowy , a panowie wiceburmistrz i prezes rozdali przybyłym na promocję flagi państwowe. Orkiestra wykonała znane utwory patriotyczne tzn.  pieśni wojskowe i partyzanckie.DSC00960

Następnie przystąpiono do realizacji dalszego programu imprezy, a na scenie pojawił się zespół hip- hop CREEP TEAM MCK .

Przybyli na uroczystość mogli kosztować przygotowanych porcji degustacyjnych z drobiu. Dowiedzieć się o wartościach zdrowotnych, dietetycznych i smakowych mięsa drobiowego produkowanego na polskich fermach. Rozdano ponad sześć tysięcy porcji degustacyjnych przygotowanych  z mięsa drobiowego z grilla, a o powodzeniu świadczyła ciągnąca się przez cały czas trwania imprezy,  kilkunastometrowa kolejka chętnych do konsumpcji .

DSC00993  DSC00998          DSC00988DSC00997

Tętniąca informacjami i wydarzeniami scena nawoływała do brania udziału w zabawie oraz konkursach.  Zarówno dorośli oraz dzieci tańczyły ZUMBĘ.

DSC01188 DSC01192Odbyły się też pokazy MAS- WRESTLING i STRONGMEN, a obecni chętnie uczestniczyli w zawodach sportowych i konkursach.

DSC01080DSC01086DSC01100DSC01110

W zawodach brali udział zarówno mężczyżni oraz kobiety.

https://maswrestling.pl/piknik-02-05-19-ciechocinek/ – kliknij

Wśród działań około scenicznych dużym powodzeniem cieszyły się konkursy i zabawy dla dzieci, które  chciały malować nie tylko drób na kartkach ale malowały twarze charakteryzując się na ulubione postacie z bajek czy zwierzęta. Dzieci z radością pozowały do zdjęć z żywą maskotką- kurczakiem.

DSC01037DSC01045DSC00962DSC01038

Dorośli mogli dokonać pomiarów struktury ciała i uzyskać informacje dotyczącą odpowiedniej diety. DSC01039DSC01040DSC01043

Kampania promocyjna zakończyła się wieczorem około 22:00, a  ciągu trwania imprezy koncert dały zespoły muzyczne KAmeNEON i Acoustic Live Project.

Opracowała Anna Zubków

FINANSOWANE Z FUNDUSZU PROMOCJI MIĘSA DROBIOWEGO

 

 

 

Copyright © POLSKI ZWIĄZEK HODOWCÓW I PRODUCENTÓW DROBIU. ul. Al. Jerozolimskie 11/19 lok. 52; 00–508 Warszawa