POLSKI ZWIĄZEK ZRZESZEŃ
HODOWCÓW I PRODUCENTÓW
DROBIU

ZARZĄD GŁÓWNY
www.pzzhipd.pl
pzzhipd@wp.pl

Aktualności

Indyk smakuje – kampania promocyjna cd.

W dniu 30 czerwca 2019r do DWORU MOŚCIBRODY koło Siedlec przybyło kilka tysięcy osób, aby wziążć udział w IV MAZOWIECKIM ŚWIĘCIE INDYKA pod nazwą ,, INDYK SMAKUJE’’. Ta plenerowa impreza cieszy się dużym powodzeniem mieszkańców powiatu siedleckiego oraz powiatów ościennych tj. … [ Czytaj więcej ... ]

Zaproszenie do składania ofert

Zaproszenie+zapytanie ofertowe- kliknij Załącznik Nr 1 do zap. ofertowego- kliknij Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego- kliknij Załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego- kliknij … [ Czytaj więcej ... ]

Indyk smakuje – kampania promocyjna

https://www.youtube.com/watch?v=KiYpJOKIy1o&feature=youtu.be- kliknij aby obejrzeć relację TVP. IV MAZOWIECKIE  ŚWIĘTO INDYKA  ,, INDYK SMAKUJE '' … [ Czytaj więcej ... ]

Szkolenia producentów drobiu.

W dniach 27-28 czerwca br. w miejscowości Poświętne woj. łódzkie odbyło się kolejne z cyklu,, Szkoleń dla hodowców i producentów drobiu''. W szkoleniu wzięło udział ponad 50 osób - producentów drobiu , którzy mieli możliwość wysłuchania ciekawych wykładów , spędzić czas w miłej … [ Czytaj więcej ... ]

INDYK SMAKUJE – kampania promocyjna

W dniu 30 czerwca br. w Dworze  Mościbrody koło Siedlec woj. mazowieckie po raz czwarty odbędzie ,, MAZOWIECKIE ŚWIĘTO INDYKA ''. Jest to kampania promocyjna mięsa indyczego pod nazwą ,, INDYK SMAKUJE''. Organizatorem kampanii jest Polski Związek Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu, a … [ Czytaj więcej ... ]

Promocja Drobiu

DZIEŃ DZIECKA – kampania promocyjna w dniu 3 czerwca 2019r.

moscibrody_rollup_85x200 v1poniżej przesyłam link do spotu – sponsoring Agropogody:

https://youtu.be/NzpkYp__n9Q

Już po raz kolejny gościnny Dwór Mościbrody był  miejscem na zorganizowanie wspaniałej imprezy plenerowej tym razem z okazji święta Dzień Dziecka. Licznie przybyłe dzieci z okolicznych miejscowości w liczbie ponad trzy tysiące , miały możliwość uczestniczyć we wspaniałej zabawie i kosztować produktów wykonanych z mięsa drobiowego, a nawet same dzieciaki mogły przygotowywać potrawy pod czujnym okiem samego mistrza Carlosa Gonzales Tehera.

Program imprezy:

10:00 Rozpoczęcie wydarzenia i na scenie pojawił się organizator imprezy prezes PZZHiPD Andrzej Danielak oraz współorganizatorzy tj. dyr. Ubojni Stasin Wojciech Zarzycki oraz Krzysztof Borkowski -właściciel Dworu Mościbrody, którzy dokonali oficjalnego otwarcia imprezy.

10:05 Kosmokwaki – piosenki , tańce konkursy, zagadki, zabawa

10:55 Warsztaty kulinarne I – Carlos Gonzales Tehera

11: 35 Bąbel Ziombel – koncert angażujący dzieci

12:05 Warsztaty kulinarne II – Carlos Gonzales Tehera

12:55 Pokaz Karate – Klub Suchożebry

13:15 Koncern Wesołej Pani Klaun Marlena Uziębło

13:50 Koncert Finałowy Piosenka Moich Rodziców

14:40 Wiśniewiacy – I pokaz taneczny

15:00 pokaz iluzji Pana Sprężynka

15: 30 Wiśniewiacy – II pokaz tańca

15:50 Pan Sprężynka dziękuje gościom i uczestnikom – pożegnanie

moscibrody_baner_700x400 v1

Projekt ulotki v2 s1Projekt ulotki v2 s2Projekt ulotki v2 s3Projekt ulotki v2 s4

Kampania wpisuje się w zadania polegające na promowaniu spożywania mięsa drobiowego wśród rodzin i dzieci. Wydarzenie dedykowane jest głównie dla dzieci w okolicach przypadających na ich święto Dzień Dziecka, a atrakcje zapewniają  frekwencję i szeroki odbiór. Oswajanie dzieci od najmłodszych lat z kulinariami konsumpcji  mięsa drobiowego – indyczego ma uczyć dzieci przygotowania potraw z tego rodzaju mięsa . Rodzice i dzieci mają okazję przekonać się o walorach odżywczych i smakowych tego rodzaju mięsa i czym różni się od innych pokarmów. Kampania ma za zadanie kształtowanie nawyków kulinarnych i konsumenckich.

Projekt ulotki v2 s4 DSC01240DSC01235DSC01223DSC01249DSC01252DSC01262DSC01274DSC01279DSC01272DSC01291DSC01298DSC01396DSC01399DSC01420DSC01215

Opracowała Anna Zubków

 

MIKOŁAJKI Z DROBIOWYM SMAKIEM – kampania promocyjna.

dav

 

 W dniu 08 grudnia br. w Tomaszowie Mazowieckim odbyła się kampania promocyjna finansowana ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego  pod nazwą    ,, Mikołajki z drobiowym smakiem’’.          

  Impreza promująca spożywanie mięsa i przetworów drobiowych miała charakter imprezy plenerowej i cyklicznej , gdyż już po raz drugi  odbyła się w Tomaszowie Mazowieckiem w centralnym punkcie miasta tj. na Placu Kościuszki.

O godzinie 14:00 Prezes Polskiego Związku Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu  Andrzej Danielak dokonał otwarcia kampanii , a następnie przybył Pan Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego Pan Marcin Witko, który objął Honorowy Patronat nad imprezą.

Partnerem imprezy było Miejskie Centrum Kultury w Tomaszowie Mazowieckim.

Kampania ,,Mikołajki z drobiowym smakiem’’ odbyła się w okolicach święta Świętego Mikołaja ,   a kierowana była głównie do rodzin z dziećmi. Do nich też kierowane były konkursy z nagrodami, zabawy oraz spektakl  teatralny pt. ,, Przygody Św. Mikołaja’’.

Świąteczny nastrój podkreśliło wspólne kolędowanie z zespołem ,, Piaski Bend ‘’.

Podczas trwającej kilka godzin i imprezy , przybyli mieszkańcy miasta i okolic mogli skosztować gorącej zupy oraz grillowanego mięsa oczywiście z drobiu.

Żywa maskotka ,, Święty Mikołaj’’ częstował obecnych, głównie dzieci słodyczami ,     a całość dopełnił koncert zespołu KAmeNEON.

Na zakończenie Pan Marcin Witko ,  wraz z Przewodniczącą Rady Powiatu Panią Wacławą Bąk  dokonali uroczystego włączenia iluminacji świątecznych w centralnym punkcie miasta.

Zadanie promocyjne ,, Mikołajki z drobiowym smakiem’’ wpisuje się w założenia Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi , które mają na celu promocję tradycji kulinarnych  i polski patriotyzm konsumencki, a jego głównym celem jest  zwiększanie poziomu konsumpcji drobiu w Polsce.

Za wyborem miasta Tomaszów Mazowiecki na zorganizowanie kampanii promocyjnej przemawiało wiele argumentów.

Tomaszów Mazowiecki jest miastem liczącym około 64 000 tysiące mieszkańców, położonym  w centrum Polski w województwie łódzkim.

Miasto położone jest na trzech krainach historyczno -kulturowych tj. Mazowsze, Ziemia Łęczyńska i Małopolska.

Doskonałe położenie i dobre skomunikowanie tj.( przy  autostradzie)  100 km do Warszawy i 40 km do Łodzi daje miastu duże możliwości.

 Miasto jest historycznie związane z rodem Ostrowskich (założyciele miasta) , a prawa miejskie uzyskało w 1830 roku. Rozwijał się tu głównie przemysł włókienniczy oraz powstał pierwszy w Polsce zakład produkcji jedwabiu sztucznego.

 Obecnie największym zakładem jest Ceramika Paradyż.

Jednym z bardziej  znaczących firm w mieście jest Roldrob (DROSED) , zakład zajmujący się produkcją drobiarską.

 W okolicach Tomaszowa Mazowieckiego jest wiele ferm produkujących drób oraz istnieje wiele mniejszych zakładów zajmujących się ubojem i przetwórstwem drobiu.

Dla branży drobiarskiej jest to dość znaczący region.

Miasto ma wiele atrakcji np. znajduje się tu rezerwat przyrody ,, Niebieskie Żródła’’, park krajobrazowy doliny rzeki Pilicy,  groty nagórzyckie – labirynt podziemnych sal , oraz Arena Lodowa- pierwszy polski całoroczny tor łyżwiarski.

 10 km od Tomaszowa Mazowieckiego znajduje się Centralny Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale. To właśnie w Spale odbywają się co rok Dożynki Prezydenckie.

Organizowanie kampanii promocyjnych daje możliwość przekazywania informacji  o produkcji drobiu w Polsce i  pozwala kreować pozytywny  wizerunek branży.

 Konsumenci mają możliwość skosztować bezpośrednio przetworów z polskiego mięsa drobiowego i poznać jego producentów.  

Opracowała Anna Zubków

 

DSC00737 DSC00768 DSC00776DSC00673DSC00773DSC00675DSC00685DSC00696DSC00770DSC00763DSC00787DSC00774DSC00716DSC00720DSC00723DSC00688DSC00724DSC00718PART_1546282466063PART_1546282135019PART_1546282087436PART_1546281992741

Opracowała Anna Zubków

 FINANSOWANE Z FUNDUSZU PROMOCJI MIĘSA DROBIOWEGO

 

 

,,DRÓB NA FALI’’ c.d. – podsumowanie kampanii promocyjnej.

Produkcja mięsa drobiowego w Polsce rośnie rok do roku dlatego zgodnie   z założeniami Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego obok promocji na rynkach zewnętrznych, należy przede wszystkim  promować spożywanie mięsa drobiowego w kraju.

Strategia Polskiego Związku  Zrzeszeń Hodowców  i Producentów Drobiu polega na promowaniu spożywania  mięsa drobiowego wśród rodzin z dziećmi  oraz osób starszych.

Naszej organizacji zależy , aby mięso drobiowe było kojarzone z mięsem zdrowym, dietetycznym , smacznym i szybkim  w przyrządzaniu.

W kampaniach, które prowadzimy staramy się poprzez różnego rodzaju informacje,   konkursy , zabawy  przybliżać konsumentom produkcję drobiu  i zachęcać do spożywania produktów drobiowych.

Foldery , broszury, ulotki  zachwalają  walory zdrowotne i smakowe mięsa drobiowego, a organizowane pokazy kulinarne ,  uczą jak różnorodne potrawy można przygotować z tego mięsa.

Uczestnicy organizowanych przez nas  kampanii, otrzymują często książeczki  czy ulotki z ciekawymi przepisami kulinarnymi potraw, z różnych gatunków mięsa drobiowego .

Wyznaczony przez PZZHiPD cel, czyli promowania spożywania drobiu wśród rodzin z dziećmi, miała kampania przeprowadzona  w Łebie            w dniu 14 lipca br.  pt ,, DRÓB NA FALI’’.

Doskonały okres jakim są wakacje oraz wspaniały klimat  i miejsce jakim jest  Łeba, dało wiele możliwości  i spowodowało , że kampania promocyjna była bardzo udana.

Dzieci z chęcią podejmowały wyzwania konkursowe , a otrzymywane  nagrody sprawiały im ogromną radość.

Uczestnicy kampanii promocyjnej ,którzy mieli możliwość  skosztowania potraw z mięsa drobiowego oraz uczestniczyć w zawodach sportowych,  konkursach lub w imprezach  towarzyszących, z pewnością będą pozytywnie kojarzyli polskie drobiarstwo.

Obecni na imprezie promocyjnej  mieszkańcy Łeby oraz liczni turyści , których  w tym czasie w Łebie są tysiące , mogli bezpośrednio kontaktować się  z przedstawicielami polskich producentów  drobiu  i dowiedzieć więcej o tej produkcji .

W taki  między innymi sposób, możemy   zwiększać zaufanie do rodzimej produkcji drobiarskiej,  przekazując informacje o  hodowli drobiu          w naszym kraju w bezpośrednim kontakcie producent- konsument.

Opracowała Anna Zubków

FINANSOWANE Z FUNDUSZU PROMOCJI MIĘSA DROBIOWEGO

W dniu 14 lipca br. w Łebie  odbyła się kampania promocyjna organizowana przez Polski Związek Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu pt. ,, DRÓB NA FALI’’.

plakat 1 na FB

Impreza podzielona była na dwa wydarzenia : tzn. zawody sportowe oraz piknik rodzinny.

O godzinie 10:00 na plaży zachodniej w Łebie rozpoczęły się zmagania zawodników kolejno w takich dyscyplinach jak:

Zawody SUP – kategoria kobiety i kategoria mężczyźni

Zawody KITESURFING – kategoria open

Zawody BIG AIR KITEBOARDING – kategoria open

W zawodach brały udział również dzieci – kategoria dla dzieci.

Partnerami Regat był Łebski Klub Żeglarski , którego prezesem jest pan Bartosz Pogorzelski oraz Stowarzyszenie KITEBOARDING BEKITE , którego prezesem jest pan Grzegorz Puławski.

O godzinie 18:00  na scenie usytuowanej na placu przy ulicy Tysiąclecia,  dokonano oficjalnego  otwarcia  Festynu przez panów   Burmistrza Miasta Łeby , który objął Patronat Honorowy nad imprezą ,  Andrzeja  Danielaka prezesa PZZHiPD – organizatora imprezy oraz zaproszonych gości, przedstawicieli Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi Pana Andrzeja Romaniuka i Pana Marka Szczygielskiego.

Gościnnie w ramach współpracy Miast Partnerskich, obecny na Festynie był także Burmistrz  Miasta Mikołajki Pan Piotr  Jakubowski.

Dokonano  uroczystej dekoracji  i wręczenia nagród zwycięskim  zawodnikom biorącym udział w Regatach. Zwycięzcy poszczególnych dyscyplin otrzymali , puchary oraz nagrody pieniężne.  Zawodnicy biorący udział w zawodach sportów wodnych otrzymali okolicznościowe medale.

Następnie zaproszono  wszystkich obecnych oraz mieszkańców i przybyłych do Łeby turystów do degustacji potraw z drobiu.  Ustawione grille były oblegane przez chętnych do konsumpcji.

W obu częściach wydarzenia wydano około  5 tysięcy porcji  degustacyjnych   z drobiu.

Dzieci i rodziny z dziećmi brały udział w  zabawach i konkursach z nagrodami.

Następnie całość uświetniły występy artystyczne- koncerty  zespołów :

  1. ACOUSTIC LIVE PROJECT
  2. SZYMON CHODYNIECKI
  3. LOKA

Odbyła  się  też  impreza towarzysząca pod nazwą ,, Festiwal Kolorów’’,  w której bawiły się dzieci   i młodzież.

Działanie było finansowane z Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego’’, a obecni na nim mogli więcej  dowiedzieć się o produkcji drobiu w Polsce,  poznać  walory spożywcze i  dietetyczne  mięsa drobiowego oraz skosztować polskiego drobiu.

Doskonała aura  pogodowa, sezon wakacyjny, przez co wiele rodzin z dziećmi brało udział w wydarzeniu , dodały świetności i ważności imprezie.

DSC00173ozedf

DSC00144DSC00129edfozedfDSC00301

Opracowała Anna Zubków

,,DRÓB NA FALI” – spod radiowy i strona internetowa miasta Lębork reklamująca festyn rodzinny.

Drob na Fali A (2) – kliknij

Oprócz tego impreza promowana jest na profilu facebook lembork24, gdzie zamieszczone są plakaty i spot radiowy.

ZAPROSZENIE

 Już 14 lipca 2018 roku na Placu przy ul. Tysiąclecia w Łebie odbędzie się  festyn rodzinny finansowany z Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego pod nazwą „Drób na fali”.
 Wydarzeniu temu będą towarzyszyły m.in. Regaty SUP\WINDSURFING\KITESURFING oraz BIG AIR kiteboarding, które rozpoczną się już od godziny 10.00 na plaży Zachodniej w Łebie.
 Festiwal Kolorów „Holi Festival” zacznie się o godzinie 14.00 na placu festiwalowym.
O godz. 18.00 czeka nas wielkie grillowanie. Organizatorzy tego dnia przygotują degustację mięsa drobiowego dla około 5 tysięcy osób. Nie zabraknie również konkursów z nagrodami.
Wielką niespodzianką tego dnia będzie koncert Szymona Chodynieckiego oraz Zespołu LOKA.
Wstęp bezpłatny.

Organizatorem festynu jest Polski Związek Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu.

Patronat honorowy objął Burmistrz Miasta Łeby – Andrzej Strzechmiński.

Zapraszamy!

Opracowała Anna Zubków

,,DRÓB NA FALI’’ c.d.

Zarząd  PZZHiPD podjął decyzję o zorganizowaniu kampanii promocyjnej   pt. ,, Drób na fali ‘’ w Łebie. Jest to jeden z największych kurortów nadbałtyckich w Polsce.

Czterotysięczne miasteczko, w okresie wakacyjnym odwiedza kilkanaście tysięcy osób . Duży procent turystów stanowią rodziny  z dziećmi i jest to argument  za wyborem tego miasta na zorganizowanie promocji.

Ponadto w Łebie znajdują się : Łebski  Klub Żeglarski  oraz Stowarzyszenie KITEBOARDING BEKITE , z pomocą których można zorganizować  zawody sportowe.

Planowane są również ,, bloki’’ dla poszczególnych  odbiorców np. gry i zabawy dla dzieci i całych rodzin, a dla odbiorców dojrzałych i starszych degustacja potraw z mięsa drobiowego.

Gośćmi biorącymi udział w imprezie będą szefowie instytucji rządowych, samorządowych i biznesowych .

Polski Związek Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu  sprawuje nadzór nad przebiegiem realizacji zadania ,, Drób na fali’’ i powołał zespół do bezpośredniej kontroli  nad przebiegiem imprezy.

Opracowała Anna Zubków

DRÓB NA FALI – kampania promocyjna  (strategia i cel).

Zgodnie ze strategią  Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego oraz kierunków jakie nakreśla   Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wynika konieczność i celowość prowadzenia promocji mięsa drobiowego i jego produktów.

Zadanie ,, Drób na fali ‘’ wpisuje się w założenia Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi , które mają na celu ,, promocję tradycji kulinarnych wpisujących się w polski patriotyzm konsumencki’’.

Głównym celem kampanii  jest  (przy sukcesywnie rosnącej produkcji mięsa drobiowego) utrzymanie wysokiego poziomu  konsumpcji drobiu w naszym kraju .

Strategia promocji mięsa i jego przetworów polega na zorganizowaniu imprezy plenerowej , podczas której będzie prowadzona degustacja potraw  ze wszystkich gatunków drobiu.  Zostaną zaprezentowane tradycyjne potrawy drobiowe  z uwzględnieniem różnych sposobów przyrządzania.

Informacje o kampanii promocyjnej są przekazywane za pomocą ulotek , plakatów oraz informacji  w mediach i Internecie.

Opracowała Anna Zubków

FINANSOWANE Z FUNDUSZU PROMOCJI MIĘSA DROBIOWEGO

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Mity a fakty o mięsie drobiowym – kampania promocyjna (tytuł roboczy).

Celem kampanii jest rozwianie i obalenie wielu mitów dotyczących chowu drobiu i przetwórstwa mięsa drobiowego oraz zabezpieczenie branży przed kryzysami wizerunkowymi , mogącymi negatywnie wpływać na poziom zaufania konsumentów do mięsa  drobiowego.

Polskie drobiarstwo w ostatnich latach odniosło wielki sukces i jesteśmy  największym producentem  drobiu w Unii Europejskiej. Jeżeli chcemy utrzymać pozycję lidera i w dalszym ciągu rozwijać produkcję to musimy promować zalety jakie wynikają ze spożywania tego rodzaju mięsa i obalać mity dotyczące stosowania w żywieniu ptaków  hormonów, antybiotyków oraz szkodliwości pasz z GMO.

Kampania promocyjna polega na wyprodukowaniu i emitowaniu w telewizji polskiej 10 filmów dokumentalnych , gdzie każdy z odcinków będzie miał dwie emisje. Ważne będzie wskazanie dietetycznych właściwości mięsa drobiowego , które jest podstawą diety w wielu chorobach oraz osób odchudzających się i sportowców. W filmach zostaną pokazane opracowane ostatnio przez naukowców , nowatorskie sposoby przetwarzania mięsa drobiowego i uzyskiwane z nich produkty dietetyczne  dla osób z różnego rodzaju schorzeniami. Niektóre wątki przedstawione zostaną w wersji animacji 3D. W filmach wezmą udział konsultanci:  naukowcy, dietetycy, lekarze, lekarze weterynarii, producenci drobiu itp.  Poszczególne odcinki poświęcone będą różnego rodzaju gatunkom drobiu, z uwzględnieniem sposobów chowu zarówno w Polsce jak i na świecie. Pokażemy też jak przez wieki zmieniały się nasze smaki , sposoby przyrządzania mięsa drobiowego oraz kulinarne upodobania.

Opracowała Anna Zubków

 

Promocja drobiu na CTR 2017 w Nadarzynie

https://www.youtube.com/watch?v=LxwoirAXYvg&feature=youtu.be – kliknij

 

Promocja mięsa drobiowego w Nadarzynie w 2016r

https://youtu.be/pheV3dz5NKw – kliknij

 

DOŻYNKI PREZYDENCKIE – SPAŁA 2016

https://youtu.be/dSFvg45YAwU – kliknij

Podziękowania dla PZZHiPD za organizację Dożynek – uroczystość w Kancelarii Prezydenta.

zdjęcie KP -2016

 

WAKACJE Z DROBIOWYM SMAKIEM-   kampania promocyjna w dniu 30.07.2016 w USTCE

Chcemy przekazać odbiorcom , że od zawsze ludzie w swoich posiłkach wykorzystywali mięso drobiowe. Zorganizowana będzie degustacja w okresie wakacyjnym (30 lipca 2016r) na nabrzeżu , a także podczas rejsu ,, Dragonem”. Festynowi towarzyszyć będą także imprezy dla dzieci i młodzieży. Podczas konferencji podsumowującej kampanię promocyjną będzie wygłoszony wykład pt. ,, Historia świata poprzez kurczaka”.

logo

PROGRAM IMPREZY

plakat prev

 

 

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

      Scan0087

 

 

Dożynki Prezydenckie  -  Spała 2015r

https://youtu.be/BG6WBjvQX_o  Film kliknij

 

 

,, Na deptaku w Ciechocinku ” – kampania promocyjna  - 2 maja 2015<

logo(2).pdf - Adobe Reader
plakat KURCZAK NA DEPTAKU W CIECHOCINKU(1)

 

http://youtu.be/l5tUNp9XeXY  – film

miejsce: Stadion Miejski Ciechocinek

Start godz 14.00

Program.

Godz. 14.00 Oficjalne otwarcie imprezy.
Prezentacja zawodników STRONGMAN

14.30- 17.30 ZAWODY STRONGMAN – Eliminacje do Mistrzostw Świata Amateur Strongman 2016

17.30- 18.00 Wręczanie pucharów i nagród

18.00 PAWEŁ STASIAK Z ZESPOŁEM PAPA D

DZIAŁANIA OKOŁO SCENICZNE

1. Degustacja mięsa drobiowego
2. Konkursy z nagrodami
P1160925.JPG prowadzący na scenieP1160953.JPG grupa strong maanP1160950.JPG strongmeni na scenieP1160954.JPG kolejka do grilaP1160969.JPG odpoczynek przy kurczaczkuP1160946.JPG grill+ doktory !!! kolejkiP1160938.JPG namiot dla dzieciP1160934.JPG - konkurencje z piłkąP1160900.JPG dzieciP1160897.JPG - dzieciP1160905.JPG kogutP1160902.JPG konsumpcjaP1160889.JPG obsługa grilaSAMSUNG DIGITAL CAMERASAMSUNG DIGITAL CAMERA20150502_18002520150502_180038

20150502_180135OLYMPUS DIGITAL CAMERA P5027118c (2)P5027134c (2) OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

logo_2(1)   finansowana_4(1)

Parada drobiu:  www.para - kampania promocyjna

,, Z kurczakiem dookoła świata’‚- kampania promocyjna

Chcemy w tej kampanii przedstawić społeczeństwu polskiemu potrawy z różnych państw świata wykorzystując mięso drobiowe. Degustacja potraw z różnych gatunków drobiu i pokazy kulinarne to jeden z elementów kampanii. Mięso kurze to jedyny pokarm zwierzęcy, który na całym świecie nie podlega żadnym zakazom religijnym . Od 1989 roku Polacy zwiedzają najodleglejsze zakątki świata; czy to w celach turystycznych , czy biznesowych. Tam poznają różne, egzotyczne smaki. Odbiorcą kampanii ma być rodzina z dziećmi , osoby z nadwagą i młodzież. W przypadku rodziny z dziećmi i młodzieży, chcemy wypromować pro zdrowotne nawyki żywieniowe . To młode pokolenie, będzie w przyszłości naszym głównym konsumentem. Celem kampanii jest spowodowanie zwiększenia spożycia mięsa i przetworów drobiowych oraz utrwalenie przekonania o bezpieczeństwie polskiej żywności, a szczególnie drobiowych artykułów spożywczych.
Główne elementy kampanii:
1. Piknik edukacyjno-zdrowotny ,, Z kurczakiem dookoła świata” w Krakowie -21.06.2014r.

2. Debata ekspercka z udziałem publiczności ,, Jak promować mięso drobiowe.” Kraków- 21.06.2014r.

3. Udział w Gościńcu Prezydenckim na dożynkach w Spale.

4. Podsumowanie kampanii promocyjnej.

KOMIKS:

Prezentacja  Pani  Tang Li

Skrótowa  informacja   z  prezentacji   dokonanej  przez    dziennikarkę   z  Chin  Tang Li, podczas  Konferencji  w Krakowie  -  Kampania Promocyjna ,, Z kurczakiem dookoła świata”. Pani Tang Li jest   również   autorkę  artykułu   o polskim drobiu  w  pierwszym  w Polsce magazynie Polsko-Chińskim ,, BURSZTYN”.

Chińczycy przywiązują szczególną wagę do problemu bezpieczeństwa artykułów spożywczych . Chcą kupować dobrej jakości oraz ekologiczną żywność.  Polska jest członkiem Unii Europejskiej  , a produkty UE są znane i cenione w Chinach.  Wartość importu z Chin jest dziesięciokrotnie większa niż wartość eksportu do Chin.  Główne produkty eksportu z Polski do Chin to, wyroby metalurgiczne , maszyny , urządzenia i produkty przemysłu chemicznego itp. W ostatnich latach chińscy importerzy są zainteresowani  wyrobami  związanymi z ochroną środowiska,  branży rolno- spożywczej np. mięso czy mleko w proszku. Obecnie jest dobra okazja do promowania  polskich produktów  drobiarskich.  Znajomość  chińskiej kultury jest niezbędna dla zrozumienia mentalności  Chińczyków , ma również znaczenie w kontaktach biznesowych z chińskimi  firmami i działań promujących Polskę w Chinach. W kontaktach z Chińczykami nie należy zachowywać się jednakowo, gdyż  w tak ogromnym kraju istnieją różnorodne kultury i obyczaje.  Trzeba wiedzieć  ,  że Chińczycy dążą do harmonii , zgody, skromności i uprzejmości. Zwykle Chińczycy nie mówią wprost o wadach innych Lidzi,  w obawie urażenia czyichś uczuć. Podczas promocji  warto  podkreślić opinię UE o polskiej żywności , która jest  uznana  za zdrową  , bezpieczną i wysokiej jakości.  Sukces na rynku chińskim wiąże się z cierpliwością i  długookresowym  utrwalaniem kontaktów  biznesowych z chińskimi  partnerami.
Artykuł w czasopiśmie ,, BURSZTYN” (kliknij a).
a

P1160328P1160297

 

Prezentacja- Barbara Odrobińska

P1160313
Marketing-a-programowanie-2014-2020 (3)

Dożynki Prezydenckie
link: http://youtu.be/NpCM6uNDrfo
P1050188P1050208P1050167P1050173OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Copyright © POLSKI ZWIĄZEK HODOWCÓW I PRODUCENTÓW DROBIU. ul. Al. Jerozolimskie 11/19 lok. 52; 00–508 Warszawa