POLSKI ZWIĄZEK ZRZESZEŃ
HODOWCÓW I PRODUCENTÓW
DROBIU

ZARZĄD GŁÓWNY
www.pzzhipd.pl
pzzhipd@wp.pl

Aktualności

Projekt ustawy o paszach – zakaz stosowania GMO

PROJEKT z 18 stycznia 2018 - kliknij … [ Czytaj więcej ... ]

,,Mity a fakty o mięsie drobiowym” (tytuł roboczy) – cele kampanii promocyjnej.

Celem kampanii jest rozwianie i obalenie wielu mitów dotyczących chowu drobiu i przetwórstwa mięsa drobiowego oraz zabezpieczenie branży przed kryzysami wizerunkowymi , mogącymi negatywnie wpływać na poziom zaufania konsumentów do mięsa  drobiowego. Polskie drobiarstwo w ostatnich latach … [ Czytaj więcej ... ]

Wybór wykonawcy zadania ,, Mity a fakty o mięsie drobiowym”

wybór - inf.  -Mity a fakty - kliknij … [ Czytaj więcej ... ]

Zaproszenie do składania ofert.

Warszawa dn.17.12.2017r. Polski Związek Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu w Warszawie, adres: 02 - 508 Warszawa, ul. Al. Jerozolimskie 11/19 lok. 52, w związku z realizacją zadania finansowanego ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego zaprasza do składania ofert na wyprodukowanie … [ Czytaj więcej ... ]

Mikołajki z Drobiowym Smakiem – kampania promocyjna cd

W dniu 09.12.2017r w centralnym punkcie miasta Tomaszów Mazowiecki tj. na Placu Kościuszki  odbyła się kampania promocyjna organizowana przez PZZHiPD , a finansowana z Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego. Patronat honorowy nad imprezą objął Prezydent Miasta Pan Marcin Witko. Na scenie występowały … [ Czytaj więcej ... ]

Promocja Drobiu

Mity a fakty o mięsie drobiowym – kampania promocyjna (tytuł roboczy).

Celem kampanii jest rozwianie i obalenie wielu mitów dotyczących chowu drobiu i przetwórstwa mięsa drobiowego oraz zabezpieczenie branży przed kryzysami wizerunkowymi , mogącymi negatywnie wpływać na poziom zaufania konsumentów do mięsa  drobiowego.

Polskie drobiarstwo w ostatnich latach odniosło wielki sukces i jesteśmy  największym producentem  drobiu w Unii Europejskiej. Jeżeli chcemy utrzymać pozycję lidera i w dalszym ciągu rozwijać produkcję to musimy promować zalety jakie wynikają ze spożywania tego rodzaju mięsa i obalać mity dotyczące stosowania w żywieniu ptaków  hormonów, antybiotyków oraz szkodliwości pasz z GMO.

Kampania promocyjna polega na wyprodukowaniu i emitowaniu w telewizji polskiej 10 filmów dokumentalnych , gdzie każdy z odcinków będzie miał dwie emisje. Ważne będzie wskazanie dietetycznych właściwości mięsa drobiowego , które jest podstawą diety w wielu chorobach oraz osób odchudzających się i sportowców. W filmach zostaną pokazane opracowane ostatnio przez naukowców , nowatorskie sposoby przetwarzania mięsa drobiowego i uzyskiwane z nich produkty dietetyczne  dla osób z różnego rodzaju schorzeniami. Niektóre wątki przedstawione zostaną w wersji animacji 3D. W filmach wezmą udział konsultanci:  naukowcy, dietetycy, lekarze, lekarze weterynarii, producenci drobiu itp.  Poszczególne odcinki poświęcone będą różnego rodzaju gatunkom drobiu, z uwzględnieniem sposobów chowu zarówno w Polsce jak i na świecie. Pokażemy też jak przez wieki zmieniały się nasze smaki , sposoby przyrządzania mięsa drobiowego oraz kulinarne upodobania.

Opracowała Anna Zubków

 

Promocja drobiu na CTR 2017 w Nadarzynie

https://www.youtube.com/watch?v=LxwoirAXYvg&feature=youtu.be – kliknij

 

Promocja mięsa drobiowego w Nadarzynie w 2016r

https://youtu.be/pheV3dz5NKw – kliknij

 

DOŻYNKI PREZYDENCKIE – SPAŁA 2016

https://youtu.be/dSFvg45YAwU – kliknij

Podziękowania dla PZZHiPD za organizację Dożynek – uroczystość w Kancelarii Prezydenta.

zdjęcie KP -2016

 

WAKACJE Z DROBIOWYM SMAKIEM-   kampania promocyjna w dniu 30.07.2016 w USTCE

Chcemy przekazać odbiorcom , że od zawsze ludzie w swoich posiłkach wykorzystywali mięso drobiowe. Zorganizowana będzie degustacja w okresie wakacyjnym (30 lipca 2016r) na nabrzeżu , a także podczas rejsu ,, Dragonem”. Festynowi towarzyszyć będą także imprezy dla dzieci i młodzieży. Podczas konferencji podsumowującej kampanię promocyjną będzie wygłoszony wykład pt. ,, Historia świata poprzez kurczaka”.

logo

PROGRAM IMPREZY

plakat prev

 

 

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

      Scan0087

 

 

Dożynki Prezydenckie  -  Spała 2015r

https://youtu.be/BG6WBjvQX_o  Film kliknij

 

 

,, Na deptaku w Ciechocinku ” – kampania promocyjna  - 2 maja 2015<

logo(2).pdf - Adobe Reader
plakat KURCZAK NA DEPTAKU W CIECHOCINKU(1)

 

http://youtu.be/l5tUNp9XeXY  – film

miejsce: Stadion Miejski Ciechocinek

Start godz 14.00

Program.

Godz. 14.00 Oficjalne otwarcie imprezy.
Prezentacja zawodników STRONGMAN

14.30- 17.30 ZAWODY STRONGMAN – Eliminacje do Mistrzostw Świata Amateur Strongman 2016

17.30- 18.00 Wręczanie pucharów i nagród

18.00 PAWEŁ STASIAK Z ZESPOŁEM PAPA D

DZIAŁANIA OKOŁO SCENICZNE

1. Degustacja mięsa drobiowego
2. Konkursy z nagrodami
P1160925.JPG prowadzący na scenieP1160953.JPG grupa strong maanP1160950.JPG strongmeni na scenieP1160954.JPG kolejka do grilaP1160969.JPG odpoczynek przy kurczaczkuP1160946.JPG grill+ doktory !!! kolejkiP1160938.JPG namiot dla dzieciP1160934.JPG - konkurencje z piłkąP1160900.JPG dzieciP1160897.JPG - dzieciP1160905.JPG kogutP1160902.JPG konsumpcjaP1160889.JPG obsługa grilaSAMSUNG DIGITAL CAMERASAMSUNG DIGITAL CAMERA20150502_18002520150502_180038

20150502_180135OLYMPUS DIGITAL CAMERA P5027118c (2)P5027134c (2) OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

logo_2(1)   finansowana_4(1)

Parada drobiu:  www.para - kampania promocyjna

,, Z kurczakiem dookoła świata’‚- kampania promocyjna

Chcemy w tej kampanii przedstawić społeczeństwu polskiemu potrawy z różnych państw świata wykorzystując mięso drobiowe. Degustacja potraw z różnych gatunków drobiu i pokazy kulinarne to jeden z elementów kampanii. Mięso kurze to jedyny pokarm zwierzęcy, który na całym świecie nie podlega żadnym zakazom religijnym . Od 1989 roku Polacy zwiedzają najodleglejsze zakątki świata; czy to w celach turystycznych , czy biznesowych. Tam poznają różne, egzotyczne smaki. Odbiorcą kampanii ma być rodzina z dziećmi , osoby z nadwagą i młodzież. W przypadku rodziny z dziećmi i młodzieży, chcemy wypromować pro zdrowotne nawyki żywieniowe . To młode pokolenie, będzie w przyszłości naszym głównym konsumentem. Celem kampanii jest spowodowanie zwiększenia spożycia mięsa i przetworów drobiowych oraz utrwalenie przekonania o bezpieczeństwie polskiej żywności, a szczególnie drobiowych artykułów spożywczych.
Główne elementy kampanii:
1. Piknik edukacyjno-zdrowotny ,, Z kurczakiem dookoła świata” w Krakowie -21.06.2014r.

2. Debata ekspercka z udziałem publiczności ,, Jak promować mięso drobiowe.” Kraków- 21.06.2014r.

3. Udział w Gościńcu Prezydenckim na dożynkach w Spale.

4. Podsumowanie kampanii promocyjnej.

KOMIKS:

Prezentacja  Pani  Tang Li

Skrótowa  informacja   z  prezentacji   dokonanej  przez    dziennikarkę   z  Chin  Tang Li, podczas  Konferencji  w Krakowie  -  Kampania Promocyjna ,, Z kurczakiem dookoła świata”. Pani Tang Li jest   również   autorkę  artykułu   o polskim drobiu  w  pierwszym  w Polsce magazynie Polsko-Chińskim ,, BURSZTYN”.

Chińczycy przywiązują szczególną wagę do problemu bezpieczeństwa artykułów spożywczych . Chcą kupować dobrej jakości oraz ekologiczną żywność.  Polska jest członkiem Unii Europejskiej  , a produkty UE są znane i cenione w Chinach.  Wartość importu z Chin jest dziesięciokrotnie większa niż wartość eksportu do Chin.  Główne produkty eksportu z Polski do Chin to, wyroby metalurgiczne , maszyny , urządzenia i produkty przemysłu chemicznego itp. W ostatnich latach chińscy importerzy są zainteresowani  wyrobami  związanymi z ochroną środowiska,  branży rolno- spożywczej np. mięso czy mleko w proszku. Obecnie jest dobra okazja do promowania  polskich produktów  drobiarskich.  Znajomość  chińskiej kultury jest niezbędna dla zrozumienia mentalności  Chińczyków , ma również znaczenie w kontaktach biznesowych z chińskimi  firmami i działań promujących Polskę w Chinach. W kontaktach z Chińczykami nie należy zachowywać się jednakowo, gdyż  w tak ogromnym kraju istnieją różnorodne kultury i obyczaje.  Trzeba wiedzieć  ,  że Chińczycy dążą do harmonii , zgody, skromności i uprzejmości. Zwykle Chińczycy nie mówią wprost o wadach innych Lidzi,  w obawie urażenia czyichś uczuć. Podczas promocji  warto  podkreślić opinię UE o polskiej żywności , która jest  uznana  za zdrową  , bezpieczną i wysokiej jakości.  Sukces na rynku chińskim wiąże się z cierpliwością i  długookresowym  utrwalaniem kontaktów  biznesowych z chińskimi  partnerami.
Artykuł w czasopiśmie ,, BURSZTYN” (kliknij a).
a

P1160328P1160297

 

Prezentacja- Barbara Odrobińska

P1160313
Marketing-a-programowanie-2014-2020 (3)

Dożynki Prezydenckie
link: http://youtu.be/NpCM6uNDrfo
P1050188P1050208P1050167P1050173OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Copyright © POLSKI ZWIĄZEK HODOWCÓW I PRODUCENTÓW DROBIU. ul. Al. Jerozolimskie 11/19 lok. 52; 00–508 Warszawa