POLSKI ZWIĄZEK ZRZESZEŃ
HODOWCÓW I PRODUCENTÓW
DROBIU

ZARZĄD GŁÓWNY
www.pzzhipd.pl
pzzhipd@wp.pl

Aktualności

Informacje z prac PZZHiPD

W dniu 14 maja br. odbyło się posiedzenie Parlamentarnego Zespołu ds. Debaty Publicznej poświęconej tematowi tzw,, ustawy odorowej''. Przewodniczącym Zespołu jest poseł Pan Robert Winnicki, a z ramienia PZZHiPD udział w debacie brał  Andrzej Danielak - prezes PZZHiPD.   … [ Czytaj więcej ... ]

,,Szkolenie hodowców i producentów drobiu”

W dniach 08-09 maja br. w miejscowości Czerwienne koło Zakopanego odbyło się ,, Szkolenie dla hodowców i producentów drobiu'' z województw podkarpackiego i małopolskiego. Przybyli producenci drobiu wysłuchali ciekawych wykładów , uczestniczyli w dyskusjach dotyczących problemów rolnictwa … [ Czytaj więcej ... ]

,,Kurczak na deptaku w Ciechocinku” cd.

Ciechocińskie tężnie zostały zaprojektowane przez profesora Akademii Górniczej w Kielcach Jakuba Graffa, w oparciu o żródła solanki odkryte tu jeszcze w drugiej połowie XVIII wieku, chociaż miejscowa ludność wydobyciem i ważeniem soli zajmowała się już w XIII wieku na mocy zezwoleń danych … [ Czytaj więcej ... ]

,, Kurczak na deptaku w Ciechocinku” kampania promocyjna cd.

Kampania promocyjna ,, Kurczak na deptaku w Ciechocinku’’ odbyła się w Parku Zdrojowym obok Muszli Koncertowej w Ciechocinku. Miasto , które znajduje się  w województwie kujawsko -pomorskim na lewym brzegu Wisły jest jednym z miast uzdrowiskowych, cieszących się największym powodzeniem … [ Czytaj więcej ... ]

,, KURCZAK NA DEPTAKU W CIECHOCINKU” – kampania promocyjna cd.

Polski Związek Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu jest organizatorem kampanii promocyjnej pt. ,, Kurczak na deptaku w Ciechocinku''. Promocja mięsa drobiowego odbędzie się już po raz drugi w znanej miejscowości sanatoryjno- wypoczynkowej Ciechocinek , w której codziennie przebywa wiele … [ Czytaj więcej ... ]

Promocja Drobiu

MIKOŁAJKI Z DROBIOWYM SMAKIEM – kampania promocyjna.

dav

 

 W dniu 08 grudnia br. w Tomaszowie Mazowieckim odbyła się kampania promocyjna finansowana ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego  pod nazwą    ,, Mikołajki z drobiowym smakiem’’.          

  Impreza promująca spożywanie mięsa i przetworów drobiowych miała charakter imprezy plenerowej i cyklicznej , gdyż już po raz drugi  odbyła się w Tomaszowie Mazowieckiem w centralnym punkcie miasta tj. na Placu Kościuszki.

O godzinie 14:00 Prezes Polskiego Związku Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu  Andrzej Danielak dokonał otwarcia kampanii , a następnie przybył Pan Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego Pan Marcin Witko, który objął Honorowy Patronat nad imprezą.

Partnerem imprezy było Miejskie Centrum Kultury w Tomaszowie Mazowieckim.

Kampania ,,Mikołajki z drobiowym smakiem’’ odbyła się w okolicach święta Świętego Mikołaja ,   a kierowana była głównie do rodzin z dziećmi. Do nich też kierowane były konkursy z nagrodami, zabawy oraz spektakl  teatralny pt. ,, Przygody Św. Mikołaja’’.

Świąteczny nastrój podkreśliło wspólne kolędowanie z zespołem ,, Piaski Bend ‘’.

Podczas trwającej kilka godzin i imprezy , przybyli mieszkańcy miasta i okolic mogli skosztować gorącej zupy oraz grillowanego mięsa oczywiście z drobiu.

Żywa maskotka ,, Święty Mikołaj’’ częstował obecnych, głównie dzieci słodyczami ,     a całość dopełnił koncert zespołu KAmeNEON.

Na zakończenie Pan Marcin Witko ,  wraz z Przewodniczącą Rady Powiatu Panią Wacławą Bąk  dokonali uroczystego włączenia iluminacji świątecznych w centralnym punkcie miasta.

Zadanie promocyjne ,, Mikołajki z drobiowym smakiem’’ wpisuje się w założenia Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi , które mają na celu promocję tradycji kulinarnych  i polski patriotyzm konsumencki, a jego głównym celem jest  zwiększanie poziomu konsumpcji drobiu w Polsce.

Za wyborem miasta Tomaszów Mazowiecki na zorganizowanie kampanii promocyjnej przemawiało wiele argumentów.

Tomaszów Mazowiecki jest miastem liczącym około 64 000 tysiące mieszkańców, położonym  w centrum Polski w województwie łódzkim.

Miasto położone jest na trzech krainach historyczno -kulturowych tj. Mazowsze, Ziemia Łęczyńska i Małopolska.

Doskonałe położenie i dobre skomunikowanie tj.( przy  autostradzie)  100 km do Warszawy i 40 km do Łodzi daje miastu duże możliwości.

 Miasto jest historycznie związane z rodem Ostrowskich (założyciele miasta) , a prawa miejskie uzyskało w 1830 roku. Rozwijał się tu głównie przemysł włókienniczy oraz powstał pierwszy w Polsce zakład produkcji jedwabiu sztucznego.

 Obecnie największym zakładem jest Ceramika Paradyż.

Jednym z bardziej  znaczących firm w mieście jest Roldrob (DROSED) , zakład zajmujący się produkcją drobiarską.

 W okolicach Tomaszowa Mazowieckiego jest wiele ferm produkujących drób oraz istnieje wiele mniejszych zakładów zajmujących się ubojem i przetwórstwem drobiu.

Dla branży drobiarskiej jest to dość znaczący region.

Miasto ma wiele atrakcji np. znajduje się tu rezerwat przyrody ,, Niebieskie Żródła’’, park krajobrazowy doliny rzeki Pilicy,  groty nagórzyckie – labirynt podziemnych sal , oraz Arena Lodowa- pierwszy polski całoroczny tor łyżwiarski.

 10 km od Tomaszowa Mazowieckiego znajduje się Centralny Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale. To właśnie w Spale odbywają się co rok Dożynki Prezydenckie.

Organizowanie kampanii promocyjnych daje możliwość przekazywania informacji  o produkcji drobiu w Polsce i  pozwala kreować pozytywny  wizerunek branży.

 Konsumenci mają możliwość skosztować bezpośrednio przetworów z polskiego mięsa drobiowego i poznać jego producentów.  

Opracowała Anna Zubków

 

DSC00737 DSC00768 DSC00776DSC00673DSC00773DSC00675DSC00685DSC00696DSC00770DSC00763DSC00787DSC00774DSC00716DSC00720DSC00723DSC00688DSC00724DSC00718PART_1546282466063PART_1546282135019PART_1546282087436PART_1546281992741

Opracowała Anna Zubków

 FINANSOWANE Z FUNDUSZU PROMOCJI MIĘSA DROBIOWEGO

 

 

,,DRÓB NA FALI’’ c.d. – podsumowanie kampanii promocyjnej.

Produkcja mięsa drobiowego w Polsce rośnie rok do roku dlatego zgodnie   z założeniami Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego obok promocji na rynkach zewnętrznych, należy przede wszystkim  promować spożywanie mięsa drobiowego w kraju.

Strategia Polskiego Związku  Zrzeszeń Hodowców  i Producentów Drobiu polega na promowaniu spożywania  mięsa drobiowego wśród rodzin z dziećmi  oraz osób starszych.

Naszej organizacji zależy , aby mięso drobiowe było kojarzone z mięsem zdrowym, dietetycznym , smacznym i szybkim  w przyrządzaniu.

W kampaniach, które prowadzimy staramy się poprzez różnego rodzaju informacje,   konkursy , zabawy  przybliżać konsumentom produkcję drobiu  i zachęcać do spożywania produktów drobiowych.

Foldery , broszury, ulotki  zachwalają  walory zdrowotne i smakowe mięsa drobiowego, a organizowane pokazy kulinarne ,  uczą jak różnorodne potrawy można przygotować z tego mięsa.

Uczestnicy organizowanych przez nas  kampanii, otrzymują często książeczki  czy ulotki z ciekawymi przepisami kulinarnymi potraw, z różnych gatunków mięsa drobiowego .

Wyznaczony przez PZZHiPD cel, czyli promowania spożywania drobiu wśród rodzin z dziećmi, miała kampania przeprowadzona  w Łebie            w dniu 14 lipca br.  pt ,, DRÓB NA FALI’’.

Doskonały okres jakim są wakacje oraz wspaniały klimat  i miejsce jakim jest  Łeba, dało wiele możliwości  i spowodowało , że kampania promocyjna była bardzo udana.

Dzieci z chęcią podejmowały wyzwania konkursowe , a otrzymywane  nagrody sprawiały im ogromną radość.

Uczestnicy kampanii promocyjnej ,którzy mieli możliwość  skosztowania potraw z mięsa drobiowego oraz uczestniczyć w zawodach sportowych,  konkursach lub w imprezach  towarzyszących, z pewnością będą pozytywnie kojarzyli polskie drobiarstwo.

Obecni na imprezie promocyjnej  mieszkańcy Łeby oraz liczni turyści , których  w tym czasie w Łebie są tysiące , mogli bezpośrednio kontaktować się  z przedstawicielami polskich producentów  drobiu  i dowiedzieć więcej o tej produkcji .

W taki  między innymi sposób, możemy   zwiększać zaufanie do rodzimej produkcji drobiarskiej,  przekazując informacje o  hodowli drobiu          w naszym kraju w bezpośrednim kontakcie producent- konsument.

Opracowała Anna Zubków

FINANSOWANE Z FUNDUSZU PROMOCJI MIĘSA DROBIOWEGO

W dniu 14 lipca br. w Łebie  odbyła się kampania promocyjna organizowana przez Polski Związek Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu pt. ,, DRÓB NA FALI’’.

plakat 1 na FB

Impreza podzielona była na dwa wydarzenia : tzn. zawody sportowe oraz piknik rodzinny.

O godzinie 10:00 na plaży zachodniej w Łebie rozpoczęły się zmagania zawodników kolejno w takich dyscyplinach jak:

Zawody SUP – kategoria kobiety i kategoria mężczyźni

Zawody KITESURFING – kategoria open

Zawody BIG AIR KITEBOARDING – kategoria open

W zawodach brały udział również dzieci – kategoria dla dzieci.

Partnerami Regat był Łebski Klub Żeglarski , którego prezesem jest pan Bartosz Pogorzelski oraz Stowarzyszenie KITEBOARDING BEKITE , którego prezesem jest pan Grzegorz Puławski.

O godzinie 18:00  na scenie usytuowanej na placu przy ulicy Tysiąclecia,  dokonano oficjalnego  otwarcia  Festynu przez panów   Burmistrza Miasta Łeby , który objął Patronat Honorowy nad imprezą ,  Andrzeja  Danielaka prezesa PZZHiPD – organizatora imprezy oraz zaproszonych gości, przedstawicieli Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi Pana Andrzeja Romaniuka i Pana Marka Szczygielskiego.

Gościnnie w ramach współpracy Miast Partnerskich, obecny na Festynie był także Burmistrz  Miasta Mikołajki Pan Piotr  Jakubowski.

Dokonano  uroczystej dekoracji  i wręczenia nagród zwycięskim  zawodnikom biorącym udział w Regatach. Zwycięzcy poszczególnych dyscyplin otrzymali , puchary oraz nagrody pieniężne.  Zawodnicy biorący udział w zawodach sportów wodnych otrzymali okolicznościowe medale.

Następnie zaproszono  wszystkich obecnych oraz mieszkańców i przybyłych do Łeby turystów do degustacji potraw z drobiu.  Ustawione grille były oblegane przez chętnych do konsumpcji.

W obu częściach wydarzenia wydano około  5 tysięcy porcji  degustacyjnych   z drobiu.

Dzieci i rodziny z dziećmi brały udział w  zabawach i konkursach z nagrodami.

Następnie całość uświetniły występy artystyczne- koncerty  zespołów :

  1. ACOUSTIC LIVE PROJECT
  2. SZYMON CHODYNIECKI
  3. LOKA

Odbyła  się  też  impreza towarzysząca pod nazwą ,, Festiwal Kolorów’’,  w której bawiły się dzieci   i młodzież.

Działanie było finansowane z Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego’’, a obecni na nim mogli więcej  dowiedzieć się o produkcji drobiu w Polsce,  poznać  walory spożywcze i  dietetyczne  mięsa drobiowego oraz skosztować polskiego drobiu.

Doskonała aura  pogodowa, sezon wakacyjny, przez co wiele rodzin z dziećmi brało udział w wydarzeniu , dodały świetności i ważności imprezie.

DSC00173ozedf

DSC00144DSC00129edfozedfDSC00301

Opracowała Anna Zubków

,,DRÓB NA FALI” – spod radiowy i strona internetowa miasta Lębork reklamująca festyn rodzinny.

Drob na Fali A (2) – kliknij

Oprócz tego impreza promowana jest na profilu facebook lembork24, gdzie zamieszczone są plakaty i spot radiowy.

ZAPROSZENIE

 Już 14 lipca 2018 roku na Placu przy ul. Tysiąclecia w Łebie odbędzie się  festyn rodzinny finansowany z Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego pod nazwą „Drób na fali”.
 Wydarzeniu temu będą towarzyszyły m.in. Regaty SUP\WINDSURFING\KITESURFING oraz BIG AIR kiteboarding, które rozpoczną się już od godziny 10.00 na plaży Zachodniej w Łebie.
 Festiwal Kolorów „Holi Festival” zacznie się o godzinie 14.00 na placu festiwalowym.
O godz. 18.00 czeka nas wielkie grillowanie. Organizatorzy tego dnia przygotują degustację mięsa drobiowego dla około 5 tysięcy osób. Nie zabraknie również konkursów z nagrodami.
Wielką niespodzianką tego dnia będzie koncert Szymona Chodynieckiego oraz Zespołu LOKA.
Wstęp bezpłatny.

Organizatorem festynu jest Polski Związek Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu.

Patronat honorowy objął Burmistrz Miasta Łeby – Andrzej Strzechmiński.

Zapraszamy!

Opracowała Anna Zubków

,,DRÓB NA FALI’’ c.d.

Zarząd  PZZHiPD podjął decyzję o zorganizowaniu kampanii promocyjnej   pt. ,, Drób na fali ‘’ w Łebie. Jest to jeden z największych kurortów nadbałtyckich w Polsce.

Czterotysięczne miasteczko, w okresie wakacyjnym odwiedza kilkanaście tysięcy osób . Duży procent turystów stanowią rodziny  z dziećmi i jest to argument  za wyborem tego miasta na zorganizowanie promocji.

Ponadto w Łebie znajdują się : Łebski  Klub Żeglarski  oraz Stowarzyszenie KITEBOARDING BEKITE , z pomocą których można zorganizować  zawody sportowe.

Planowane są również ,, bloki’’ dla poszczególnych  odbiorców np. gry i zabawy dla dzieci i całych rodzin, a dla odbiorców dojrzałych i starszych degustacja potraw z mięsa drobiowego.

Gośćmi biorącymi udział w imprezie będą szefowie instytucji rządowych, samorządowych i biznesowych .

Polski Związek Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu  sprawuje nadzór nad przebiegiem realizacji zadania ,, Drób na fali’’ i powołał zespół do bezpośredniej kontroli  nad przebiegiem imprezy.

Opracowała Anna Zubków

DRÓB NA FALI – kampania promocyjna  (strategia i cel).

Zgodnie ze strategią  Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego oraz kierunków jakie nakreśla   Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wynika konieczność i celowość prowadzenia promocji mięsa drobiowego i jego produktów.

Zadanie ,, Drób na fali ‘’ wpisuje się w założenia Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi , które mają na celu ,, promocję tradycji kulinarnych wpisujących się w polski patriotyzm konsumencki’’.

Głównym celem kampanii  jest  (przy sukcesywnie rosnącej produkcji mięsa drobiowego) utrzymanie wysokiego poziomu  konsumpcji drobiu w naszym kraju .

Strategia promocji mięsa i jego przetworów polega na zorganizowaniu imprezy plenerowej , podczas której będzie prowadzona degustacja potraw  ze wszystkich gatunków drobiu.  Zostaną zaprezentowane tradycyjne potrawy drobiowe  z uwzględnieniem różnych sposobów przyrządzania.

Informacje o kampanii promocyjnej są przekazywane za pomocą ulotek , plakatów oraz informacji  w mediach i Internecie.

Opracowała Anna Zubków

FINANSOWANE Z FUNDUSZU PROMOCJI MIĘSA DROBIOWEGO

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Mity a fakty o mięsie drobiowym – kampania promocyjna (tytuł roboczy).

Celem kampanii jest rozwianie i obalenie wielu mitów dotyczących chowu drobiu i przetwórstwa mięsa drobiowego oraz zabezpieczenie branży przed kryzysami wizerunkowymi , mogącymi negatywnie wpływać na poziom zaufania konsumentów do mięsa  drobiowego.

Polskie drobiarstwo w ostatnich latach odniosło wielki sukces i jesteśmy  największym producentem  drobiu w Unii Europejskiej. Jeżeli chcemy utrzymać pozycję lidera i w dalszym ciągu rozwijać produkcję to musimy promować zalety jakie wynikają ze spożywania tego rodzaju mięsa i obalać mity dotyczące stosowania w żywieniu ptaków  hormonów, antybiotyków oraz szkodliwości pasz z GMO.

Kampania promocyjna polega na wyprodukowaniu i emitowaniu w telewizji polskiej 10 filmów dokumentalnych , gdzie każdy z odcinków będzie miał dwie emisje. Ważne będzie wskazanie dietetycznych właściwości mięsa drobiowego , które jest podstawą diety w wielu chorobach oraz osób odchudzających się i sportowców. W filmach zostaną pokazane opracowane ostatnio przez naukowców , nowatorskie sposoby przetwarzania mięsa drobiowego i uzyskiwane z nich produkty dietetyczne  dla osób z różnego rodzaju schorzeniami. Niektóre wątki przedstawione zostaną w wersji animacji 3D. W filmach wezmą udział konsultanci:  naukowcy, dietetycy, lekarze, lekarze weterynarii, producenci drobiu itp.  Poszczególne odcinki poświęcone będą różnego rodzaju gatunkom drobiu, z uwzględnieniem sposobów chowu zarówno w Polsce jak i na świecie. Pokażemy też jak przez wieki zmieniały się nasze smaki , sposoby przyrządzania mięsa drobiowego oraz kulinarne upodobania.

Opracowała Anna Zubków

 

Promocja drobiu na CTR 2017 w Nadarzynie

https://www.youtube.com/watch?v=LxwoirAXYvg&feature=youtu.be – kliknij

 

Promocja mięsa drobiowego w Nadarzynie w 2016r

https://youtu.be/pheV3dz5NKw – kliknij

 

DOŻYNKI PREZYDENCKIE – SPAŁA 2016

https://youtu.be/dSFvg45YAwU – kliknij

Podziękowania dla PZZHiPD za organizację Dożynek – uroczystość w Kancelarii Prezydenta.

zdjęcie KP -2016

 

WAKACJE Z DROBIOWYM SMAKIEM-   kampania promocyjna w dniu 30.07.2016 w USTCE

Chcemy przekazać odbiorcom , że od zawsze ludzie w swoich posiłkach wykorzystywali mięso drobiowe. Zorganizowana będzie degustacja w okresie wakacyjnym (30 lipca 2016r) na nabrzeżu , a także podczas rejsu ,, Dragonem”. Festynowi towarzyszyć będą także imprezy dla dzieci i młodzieży. Podczas konferencji podsumowującej kampanię promocyjną będzie wygłoszony wykład pt. ,, Historia świata poprzez kurczaka”.

logo

PROGRAM IMPREZY

plakat prev

 

 

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

      Scan0087

 

 

Dożynki Prezydenckie  -  Spała 2015r

https://youtu.be/BG6WBjvQX_o  Film kliknij

 

 

,, Na deptaku w Ciechocinku ” – kampania promocyjna  - 2 maja 2015<

logo(2).pdf - Adobe Reader
plakat KURCZAK NA DEPTAKU W CIECHOCINKU(1)

 

http://youtu.be/l5tUNp9XeXY  – film

miejsce: Stadion Miejski Ciechocinek

Start godz 14.00

Program.

Godz. 14.00 Oficjalne otwarcie imprezy.
Prezentacja zawodników STRONGMAN

14.30- 17.30 ZAWODY STRONGMAN – Eliminacje do Mistrzostw Świata Amateur Strongman 2016

17.30- 18.00 Wręczanie pucharów i nagród

18.00 PAWEŁ STASIAK Z ZESPOŁEM PAPA D

DZIAŁANIA OKOŁO SCENICZNE

1. Degustacja mięsa drobiowego
2. Konkursy z nagrodami
P1160925.JPG prowadzący na scenieP1160953.JPG grupa strong maanP1160950.JPG strongmeni na scenieP1160954.JPG kolejka do grilaP1160969.JPG odpoczynek przy kurczaczkuP1160946.JPG grill+ doktory !!! kolejkiP1160938.JPG namiot dla dzieciP1160934.JPG - konkurencje z piłkąP1160900.JPG dzieciP1160897.JPG - dzieciP1160905.JPG kogutP1160902.JPG konsumpcjaP1160889.JPG obsługa grilaSAMSUNG DIGITAL CAMERASAMSUNG DIGITAL CAMERA20150502_18002520150502_180038

20150502_180135OLYMPUS DIGITAL CAMERA P5027118c (2)P5027134c (2) OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

logo_2(1)   finansowana_4(1)

Parada drobiu:  www.para - kampania promocyjna

,, Z kurczakiem dookoła świata’‚- kampania promocyjna

Chcemy w tej kampanii przedstawić społeczeństwu polskiemu potrawy z różnych państw świata wykorzystując mięso drobiowe. Degustacja potraw z różnych gatunków drobiu i pokazy kulinarne to jeden z elementów kampanii. Mięso kurze to jedyny pokarm zwierzęcy, który na całym świecie nie podlega żadnym zakazom religijnym . Od 1989 roku Polacy zwiedzają najodleglejsze zakątki świata; czy to w celach turystycznych , czy biznesowych. Tam poznają różne, egzotyczne smaki. Odbiorcą kampanii ma być rodzina z dziećmi , osoby z nadwagą i młodzież. W przypadku rodziny z dziećmi i młodzieży, chcemy wypromować pro zdrowotne nawyki żywieniowe . To młode pokolenie, będzie w przyszłości naszym głównym konsumentem. Celem kampanii jest spowodowanie zwiększenia spożycia mięsa i przetworów drobiowych oraz utrwalenie przekonania o bezpieczeństwie polskiej żywności, a szczególnie drobiowych artykułów spożywczych.
Główne elementy kampanii:
1. Piknik edukacyjno-zdrowotny ,, Z kurczakiem dookoła świata” w Krakowie -21.06.2014r.

2. Debata ekspercka z udziałem publiczności ,, Jak promować mięso drobiowe.” Kraków- 21.06.2014r.

3. Udział w Gościńcu Prezydenckim na dożynkach w Spale.

4. Podsumowanie kampanii promocyjnej.

KOMIKS:

Prezentacja  Pani  Tang Li

Skrótowa  informacja   z  prezentacji   dokonanej  przez    dziennikarkę   z  Chin  Tang Li, podczas  Konferencji  w Krakowie  -  Kampania Promocyjna ,, Z kurczakiem dookoła świata”. Pani Tang Li jest   również   autorkę  artykułu   o polskim drobiu  w  pierwszym  w Polsce magazynie Polsko-Chińskim ,, BURSZTYN”.

Chińczycy przywiązują szczególną wagę do problemu bezpieczeństwa artykułów spożywczych . Chcą kupować dobrej jakości oraz ekologiczną żywność.  Polska jest członkiem Unii Europejskiej  , a produkty UE są znane i cenione w Chinach.  Wartość importu z Chin jest dziesięciokrotnie większa niż wartość eksportu do Chin.  Główne produkty eksportu z Polski do Chin to, wyroby metalurgiczne , maszyny , urządzenia i produkty przemysłu chemicznego itp. W ostatnich latach chińscy importerzy są zainteresowani  wyrobami  związanymi z ochroną środowiska,  branży rolno- spożywczej np. mięso czy mleko w proszku. Obecnie jest dobra okazja do promowania  polskich produktów  drobiarskich.  Znajomość  chińskiej kultury jest niezbędna dla zrozumienia mentalności  Chińczyków , ma również znaczenie w kontaktach biznesowych z chińskimi  firmami i działań promujących Polskę w Chinach. W kontaktach z Chińczykami nie należy zachowywać się jednakowo, gdyż  w tak ogromnym kraju istnieją różnorodne kultury i obyczaje.  Trzeba wiedzieć  ,  że Chińczycy dążą do harmonii , zgody, skromności i uprzejmości. Zwykle Chińczycy nie mówią wprost o wadach innych Lidzi,  w obawie urażenia czyichś uczuć. Podczas promocji  warto  podkreślić opinię UE o polskiej żywności , która jest  uznana  za zdrową  , bezpieczną i wysokiej jakości.  Sukces na rynku chińskim wiąże się z cierpliwością i  długookresowym  utrwalaniem kontaktów  biznesowych z chińskimi  partnerami.
Artykuł w czasopiśmie ,, BURSZTYN” (kliknij a).
a

P1160328P1160297

 

Prezentacja- Barbara Odrobińska

P1160313
Marketing-a-programowanie-2014-2020 (3)

Dożynki Prezydenckie
link: http://youtu.be/NpCM6uNDrfo
P1050188P1050208P1050167P1050173OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Copyright © POLSKI ZWIĄZEK HODOWCÓW I PRODUCENTÓW DROBIU. ul. Al. Jerozolimskie 11/19 lok. 52; 00–508 Warszawa