Facebook
Baner

PROMOCJA MIĘSA DROBIOWEGO PODCZAS 25 FESTIWALU PIOSENKI MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ W CIECHOCINKU cd

cd.
Polski Związek Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu już po raz czwarty gościł w Ciechocinku promując spożywanie mięsa drobiowego, a po raz drugi podczas ,,Międzynarodowego Festiwalu Piosenki Młodzieży Niepełnosprawnej’’.
Była to kontynuacja wcześniejszych działań promocyjnych.
Drób jest mięsem smacznym i bardzo dietetycznym co z pewnością docenili konsumenci, którzy ustawiali się w długich kolejkach chcąc skonsumować przygotowane grillowane porcje degustacyjne czy też rosołu z różnych gatunków drobiu.
Promocja miała na celu utrwalenie w świadomości konsumentów pozytywnego postrzegania konsumpcji mięsa drobiowego, szczególnie wśród dzieci i młodzieży oraz osób cierpiących na różne schorzenia, w tym licznie przebywających w Ciechocinku seniorów.
Poprzez działania wizualne, zabawy , konkursy tj. przyjazne skojarzenia oraz degustację przygotowanych potraw, chcieliśmy utrwalić potrzebę stałego spożywania mięsa drobiowego.
Celem kampanii było też kształtowanie pozytywnego wizerunku polskiego drobiu.
Naszej organizacji zależy na obalaniu złego wizerunku dotyczącego produkcji mięsa, jaki jest kreowany przez niektóre organizacje pozarządowe tzw. pseudoekologów - obrońców zwierząt.
Podczas tego typu imprez istnieje możliwość bezpośredniego kontaktu z dużą ilością konsumentów i przekazywanie prawdziwych informacji odnośnie hodowli w naszym kraju i wysokiej jakości polskiego, mięsa drobiowego.
W strefie przeznaczonej do konsultacji merytorycznych, zainteresowani mogli uzyskać szczegółowe informacje na temat produkcji drobiu w naszym kraju oraz uzyskać porady dietetyczne oraz informacje o walorach spożywczych mięsa drobiowego.
W strefie przeznaczonej na konkursy była możliwość zdobycia nagród oraz doskonałej zabawy zarówno dla dzieci jak i dorosłych.
Przybyłym rozdano mnóstwo gadżetów przygotowanych specjalnie na tę imprezę.
Zaplanowane działania promocyjne zostały w całości zrealizowane poprzez:
- degustację potraw w namiotach i zaaranżowanej przestrzeni tj. ogródek z parasolami, stołami z wyposażeniem
-żywa maskotka, hostessy rozdające gadżety reklamowe
-konkursy tematyczne dla uczestników
- obsługa medialna
Opracowała Anna Zubków
FINANSOWANE Z FUNDUSZU PROMOCJI MIĘSA DROBIOWEGO