Fundacja PRO OMNIBUS już po raz XXVI zorganizowała Festiwal „Piosenki Młodzieży Niepełnosprawnej”.
Wydarzenie odbyło się w dniach 14-16 września w parku Zdrojowym w Muszli Koncertowej w Ciechocinku.
Przez trzy dni obserwowano, słuchano i podziwiano artystów z całej Polski, którzy wystąpili w XXVI edycji Festiwalu.
Konkurs i Galę poprzedziły kilkudniowe warsztaty, w których udział wzięło około 50 wokalistów, którzy pod okiem doświadczonych instruktorów podnosili i szlifowali swoje umiejętności, aby w dniach 14 – 16 września zaprezentować się jury i szerokiej publiczności. Uczestnicy występowali w dwóch kategoriach wiekowych, a występom towarzyszył zespół muzyczny pod kierownictwem Artura Grudzińskiego.
Czteroosobowe jury wybrało laureatów:
Grand Prix - Joanna Kryś
Pierwsze miejsca: Alicja Grzybicka i Daniel Mech
Specjalne nagrody dla dwóch wykonawców przyznał również Prezes PZZHiPD Andrzej Danielak.
Wszyscy uczestnicy otrzymali okolicznościowe odznaki i upominki oraz gadżety.
Laureatom i uczestnikom oraz organizatorom serdecznie gratulujemy.
Na wszystkie koncerty wstęp był wolny.
Nasza organizacja tj. PZZHiPD kolejny raz prowadziła w Ciechocinku kampanię promującą spożywanie drobiu.
Już od 2019 roku uczestniczymy z promocją mięsa drobiowego w tym mieście.
W mieście znajduje się ponad 18 sanatoriów, kilka klinik, szpitali uzdrowiskowych, ośrodków leczniczych i wczasowych.
Rocznie Ciechocinek odwiedza około 600 tys. osób, z czego 20% to kuracjusze.
Uczestniczyliśmy w dniach festiwalowych, gdzie Park Zdrojowy odwiedziło kilka tysięcy osób, którzy oprócz słuchania piosenek mogli konsumować przygotowane potrawy z drobiu.
Wspaniała atmosfera, piękne miejsce i aura pogodowa sprzyjała obecności na imprezie nie tylko kuracjuszy ale również gości z całego kraju przybyłych specjalnie na weekend oraz festiwal.
Na spacerach było widać bardzo dużo rodzin z dziećmi i to właśnie dla nich przygotowano wiele atrakcji np. konkursy z nagrodami, zabawy oraz liczne gadżety.
Przedstawiciele PZZHiPD prowadził rozmowy dotyczące produkcji drobiu w naszym kraju, a każdy zainteresowany mógł uzyskać informacje bezpośrednio od producentów drobiu.
Hostessy rozdawały ulotki zawierające informacje o wartościach odżywczych mięsa drobiowego oraz z przepisy kulinarne.
Promocja mięsa drobiowego w Ciechocinku jest kontynuacją wcześniejszych działań promocyjnych PZZHiPD na rzecz potencjalnych konsumentów, a szczególnie rodzin z małymi dziećmi – przyszłymi świadomymi konsumentami mięsa drobiowego.
Bardzo duża liczba seniorów jaka ciągle przebywa w tym mieście uzdrowiskowym, również daje możliwość zaprezentowania im efektów pracy hodowców drobiu czyli walorów smakowych i dietetycznych drobiu.
Poprzez degustację, działania wizualne, zabawy, konkursy tj. przyjazne skojarzenia chcemy utrwalać w grupach docelowych potrzebę stałego spożywania mięsa drobiowego.
Na scenie wystąpili przedstawiciele Zarządu Głównego PZZHiPD na czele z prezesem Andrzejem Danielakiem, wiceprezesem Zbigniewem Hercem oraz sekretarzem Aldoną Łoś.
W swych wystąpieniach oprócz serdecznych gratulacji jakie składali uczestnikom i organizatorom, zachęcali oni również do spożywania polskiego drobiu zachwalając jego walory i jakość.
Do stanowisk degustacyjnych ustawiały się olbrzymie kolejki chętnych spróbowania mięsa drobiowego, którzy wyrażali pozytywne opinie o doskonałym smaku serwowanych potraw np. rosołu z różnych gatunków drobiu czy grillowanego mięsa z kurczaków.
Mamy nadzieję, że dotarcie do tak szerokiego grona konsumentów przełoży się na wzrost konsumpcji drobiu w Polsce.
Promując polskie produkty rolno-spożywcze wpisujemy się w strategię Funduszu Promocji Produktów Rolno-Spożywczych oraz MRiRW.
Jako dodatkowa atrakcja, którą zapewniła nasza organizacja przez dwa wieczory wszystkim obecnym w Parku Zdrojowym, były występy zespołu muzycznego ,, Art-G ‘’.
Opracowała Anna Zubków
Finansowane z Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego #FunduszePromocji